preskoči na sadržaj

Osnovna škola Donji Lapac

Login
LINKS

Školski tim za kvalitetu OŠ Donji Lapac

Tim za kvalitetu izrazito je važan za podizanje kvalitete rada škole, djeluje u svim segmentima djelovanja škole i povezan je s predmetnim kurikulima i kurikulima međupredmetnih tema.

Misija se odnosi na postojeće stanje, ne na ono što se želi biti u budućnosti. Mora odražavati aktivnosti i funkcije koje su nužne da bi škola ostvarivala svoje ciljeve. Vizija mora biti realistična, ostvariva i mjerljiva, tako da se njezino ostvarenje može provjeravati. Škola mora razviti jasnu metodologiju i praktične postupke za ostvarivanje svoje vizije. Mora razrađivati i dobro planirati razvojne projekte kojima će se ostvariti dogovoreni ciljevi. Škola bi morala u svom djelovanju polaziti od temeljnih vrijednosti koje ju čine prepoznatljivom i koje određuju njezino djelovanje.

Samoanaliza i samovrednovanje podloga su planiranju promjene i izradi razvojnog plana. Razvojni je plan pak samo polazište za izradu razvojnih projekta koji bi trebali jamčiti ostvarivanje dogovorenih ciljeva. Ciljevi će međutim biti ostvareni samo uz striktno praćenje svih aktivnosti i sustavno vrednovanje djelotvornosti i učinkovitosti primijenjenih postupaka i aktivnosti. Škola mora imati jasno, koncizno i izazovno artikuliranu svrhu svoga postojanja.

Samovrednovanje škole je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno – obrazovnog procesa.

To je proces profesionalne refleksije kroz koji škola dobro upoznaje sama sebe i pronalazi najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procjene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg – školskog i šireg – društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.

Procesom samovrednovanja nastoji se odgovoriti na tri temeljna pitanja:

• Koliko je dobra naša škola?

• Kako to znamo?

• Što učiniti da budemo još bolji?

Školski Tim za kvalitetu provodi KREDA analizu koja definira prioritetna područja unapređivanja u koje škola želi unijeti promjene s ciljem podizanja kvalitete rada.  Školskim razvojnim planom postavljamo kratkoročnu i dugoročnu, najčešće jednogodišnju strategiju poboljšanja kvalitete. Određujemo prioritetna područja unapređivanja koja proizlaze iz KREDA analize. Postavljamo ciljeve koji moraju biti realni, konkretni, specifični i mjerljivi. Navodimo aktivnosti i metode koji su povezani s ciljevima Školskog razvojnog plana. Navodimo potrebne resurse, datum do kada će se aktivnosti provesti te odgovorne osobe koje snose odgovornost za praćenje i ostvarivanje ciljeva.

Školska godina 2022./2023.

 

KREDA - analiza

Čime se možemo pohvaliti?

-opremljenost kabineta

- međuljudski odnosi

- motiviranost djelatnik

- dobra suradnja s roditeljima

- povezanost s lokalnom zajednicom

- osjećaj sigurnosti u školi  visoka       -

 S kojim teškoćama se svakodnevno susrećemo?

- nedostatak projektnih dana i rada u skupinama

 - nedostatna edukacija za rad s učenicima sa intelektualnim poteškoćama

- nedovoljno ponavljanje gradiva koje nije dobro naučeno

- nemotiviranost učenika za školska natjecanja iz obrazovnih predmeta

 

 

Koji su naši neiskorišteni resursi?

-školski okoliš

-pomoć roditelja

-prezentacija rada škole javnosti

-

 

Što nas koči na putu prema napretku?

- financije

- stručni kadar u STEM predmetima

- redovito stručno usavršavanje djelatnika

- nedovoljno vremena za INA zbog organiziranog autobusnog prijevoza učenika

Što možemo napraviti da budemo još bolji?

-educirati se za rad s učenicima s poteškoćama

- poticati izvrsnost u radu učenika i učitelja

- poticati učenike na dodatni rad, uključivanje u školska natjecanja

 

Tko nam može pomoći u napretku?

- lokalna zajednica

- ministarstvo

- sponzori

- roditelji

 

KOLIKO JE DOBRA NAŠA ŠKOLA? Zadovoljni smo kvalitetom naše škole (podcrtajte odgovarajuću ocjenu):

nismo zadovoljni                      1           2           3             4        5                    potpuno smo zadovoljni

 

 

KATEGORIJA KVALITETE

PODRUČJA UNAPRJEĐENJA

ODABRANO PRIORITETNO PODRUČJE

OBRAZOVNA POSTIGNUĆA

§ Znanja i vještine iz predmeta (Hrvatski jezik, Matematika, Strani jezik, Priroda i društvo; Biologija, Povijest, Geografija)

X

PROCESI UNUTAR ŠKOLE

§ Odnos učenika prema drugim učenicima i školi 

§ Odnos učenika s učiteljima

 § Poučavanje i učenje

§ Vrjednovanje učeničkog napretka i postignuća

§ Odnos učitelja, roditelja i škole

§ Planiranje nastavnog procesa

§ Radno ozračje

 

 

 

 

X

 

X

ORGANIZACIJA ŠKOLE

§ Organizacija nastave i rada

§ Materijalni uvjeti rada i opremljenost škole

§ Pedagoške mjere

§ Izvannastavne aktivnosti, dodatna, dopunska i izborna nastava

§ Uključenost škole u projekte

§ Stručna služba

§ Suradnja s lokalnom zajednicom

§ Stručno usavršavanje djelatnika škole

 

 

 

 

 

 

 

Ostalo:__________________________

 

 

Samovrednovanje rada škole 2022./2023.

Samovrednovanje je sistematičan i transparentan proces koji se reflektira na praksu, s ciljem poboljšanja rada učenika i profesionalnog razvoja školskog osoblja i organizacije“ (MacBeath i MacGlynn 2002). Sastavni dio samovrednovanja jest izrada Školskog razvojnog plana koji služi kao razvojni dokument i predstavlja kratkoročnu, najčešće jednogodišnju strategiju poboljšanja kvalitete rada škole. Upitnik za samoprocjenu kvalitete rada ustanove provodio se u lipnju tekuće školske godine među učenicima i roditeljima učenika OŠ Donji Lapac. Upitnik sadrž19 pitanja te će nakon provedbe analizom biti određena tri prioritetna područja rada. KREDA-analizom stanja i razvojnih mogućnosti škola definira prednosti, nedostatke, mogućnosti i poteškoće u dosadašnjem radu. Prioritetna područja su tematske cjeline gdje treba pokrenuti promjene. Definiranje prioritetnih područja polazište je za strateško planiranje budućeg razvoja škole. Odabrana prioritetna područja su nam bila Obrazovna postignuća - znanja i vještine iz obrazovnih predmeta Hrvatski jezik, Matematika, Strani jezik, Priroda i društvo (upitnik od 19 pitanja ispunjavali su učenici razredne nastave) te znanja i vještine iz obrazovnih predmeta Hrvatski jezik, Matematika, Strani jezik, Priroda i društvo, Biologija, Povijest, Geografija (upitnik od 19 pitanja ispunjavali su učenici predmetne nastave). Drugo prioritetno područje nam je bilo Vrednovanje učeničkog napretka i postignuća  te odnos učitelja, roditelja i škole (upitnik od 19 pitanja ispunjavali su roditelje).

Rezultati samovrednovanja rada škole (učenici razredne nastave ) na linku Samovrednovanje rada škole za 2022./2023. šk.god. (office.com)

Rezultati samovrednovanja rada škole (učenici predmetne nastave ) na linku 

Rezultati samovrednovanja rada škole (roditelji učenika OŠ Donji Lapac) na linku Samovrednovanje rada škole za 2022./2023. šk.god. (office.com)

Voditeljica Tima za kvalitetu u šk.god. 2022./2023.: Ljiljana Klobučar, dipl.uč.RN-a, u zvanju savjetnice

Članovi Tima za kvalitetu u šk.god. 2021/2022:

Marko Matić, ravnatelj škole

Kristina Milan, pedagoginja škole

Miroslav Klobučar, knjižničar

Božana Brnjas, nast. eng. jezika

Olivera Mazija, uč. razredne nastave

Milena Bajić, prof. info. i teh. kulture

Školska godina 2021./2022.

 

KREDA - analiza

Čime se možemo pohvaliti?

-opremljenost kabineta

-dobra zastupljenost stručnog kadra

- međuljudski odnosi

- dobra suradnja s roditeljima

- povezanost s lokalnom zajednicom

 S kojim teškoćama se svakodnevno susrećemo?

- smanjivanje broj učenika

- smanjen radno vrijeme stručne službe i administrativnog osoblja

- nedostatak spremačice zbog velikog obima posla

-opremljenost kuhinje

 

 

Koji su naši neiskorišteni resursi?

-školski okoliš

-pomoć roditelja

 

Što nas koči na putu prema napretku?

- financije

- stručni kadar u STEM predmetima

- kolektivni ugovor

Što možemo napraviti da budemo još bolji?

- razvoj komunikacijskih vještina s

djecom, učiteljima i roditeljima

- uvesti promjene u školsku prehranu

- organizirati izvannastavne aktivnosti

- uvesti više terenske nastave

Tko nam može pomoći u napretku?

- lokalna zajednica

- ministarstvo

- sponzori

- sindikat

- roditelji

 

KOLIKO JE DOBRA NAŠA ŠKOLA? Zadovoljni smo kvalitetom naše škole (podcrtajte odgovarajuću ocjenu):

nismo zadovoljni                      1           2           3             4        5                    potpuno smo zadovoljni

 

KATEGORIJA KVALITETE

PODRUČJA UNAPRJEĐENJA

ODABRANO PRIORITETNO PODRUČJE

OBRAZOVNA POSTIGNUĆA

§ Znanja i vještine iz predmeta (npr. Hrvatski jezik, Matematika, Glazbeni odgoj)

 

PROCESI UNUTAR ŠKOLE

§ Odnos učenika prema drugim   učenicima i školi                             x

§ Odnos učenika s učiteljima

 § Poučavanje i učenje

§ Vrjednovanje učeničkog napretka i postignuća

§ Odnos učitelja, roditelja i škole

§ Planiranje nastavnog procesa

§ Radno ozračje

 

 

 

ORGANIZACIJA ŠKOLE

§ Organizacija nastave i rada

§ Materijalni uvjeti rada i opremljenost škole

§ Pedagoške mjere

§ Izvannastavne aktivnosti, dodatna, dopunska i izborna nastava

§ Uključenost škole u projekte

§ Stručna služba

§ Suradnja s lokalnom zajednicom

§ Stručno usavršavanje djelatnika škole

 

 

 

x

 

 

 

 

 

Ostalo:__________________________

 

 

Voditeljica Tima za kvalitetu u šk.god. 2021/2022.: Ljiljana Klobučar, dipl.uč.RN-a, u zvanju savjetnice

Članovi Tima za kvalitetu u šk.god. 2021/2022:

Marko Matić, ravnatelj škole

Kristina Milan, pedagoginja škole

Miroslav Klobučar, knjižničar

Božana Brnjas, nast. eng. jezika

Martina Gecan, prof. njemačkog jezika

Olivera Mazija, uč. razredne nastave

SAMOVREDNOVANJE RADA ŠKOLE U ŠKOLSKOJ GODINI 2021./2022.

Osnovni je smisao uvođenja samovrednovanja u školski sustav omogućavanje školama da putem realistične i metodološki jasno definirane samoanalize vlastitoga rada bolje prepoznaju svoje razvojne potrebe i poduzimaju mjere za unapređivanje vlastite prakse te djelotvornije i učinkovitije ostvarivanje željenih odgojnih i obrazovnih ciljeva.

Pitanja za samovrednovanje rada OŠ Donji Lapac bila su namijenjena učenicima OŠ Donji Lapac gdje smo željeli anonimnim ispunjavanjem upitnika ispitati odnos učenika prema drugim učenicima i školi, odnos učenika s učiteljima te zanimanje za izvannastavne aktivnosti, dodatna, dopunska i izborna nastava. Učenici su odgovarali na ukupno 10 pitanja uz potpitanja. Upitnik namjenjen učeninicima na linku Upitnik za učenike i učenice Osnovne škole Donji Lapac na kraju školske godine 2021./2022. (office.com)

 Rezultate provedenog samovrednovanja rada škole od učenika OŠ Donji lapac pročitajte na poveznici Upitnik za učenike i učenice Osnovne škole Donji Lapac na kraju školske godine 2021./2022. (office.com)

preskoči na navigaciju